Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna to narzędzie, służące kreowaniu wizerunku marki firmy na rynku. Podstawą spójnego systemu wizualnego jest znak firmowy – logo. Pełni ono najważniejszą funkcję w tworzeniu czytelnej i spójnej identyfikacji rynkowej – wyróżnia firmę spośród konkurencyjnych marek.

Na identyfikację wizualną składają się m.in.:
    • logo składające się z sygnetu (symbol, znak graficzny) i logotypu (tekstowe przedstawienie nazwy),
    • dodatkowym elementem może być hasło firmowe tzw. Tagline,
    • kolorystyka,
    • czcionki

Jako podsumowanie projektu proponujemy wykonanie tzw. księgi znaku, która opisuje wszystkie składowe oraz zasady postępowania z nimi.

Nasza oferta obejmuje różne pakiety dostosowane do potrzeb klienta, które różnią się ilością proponowanych projektów, wprowadzanych poprawek, nośników wizerunku marki.


Nośniki wizerunku marki to przede wszystkim:
    •   wizytówki,
    •   papier firmowy,
    •   koperty,
    •   materiały promocyjne,
    •   reklamy świetlne i przestrzenne

Oferujemy nie tylko projekty poszczególnych nośników, ale również wykonanie oraz - jeśli jest taka potrzeba – montaż na terenie kraju i za granicą.